Reklamationer, synpunkter och klagomål

Ifall du har synpunkter eller klagomål vill vi gärna veta det. Vi ser det som ett tillfälle att förbättra vår verksamhet.

  • När du har synpunkter eller klagomål på verksamheten ska du i första hand framföra dessa till lärare eller kursledare.
  • Om ni inte lyckas lösa problemet fyller du i formuläret nedan.
  • Du blir kontaktad inom 10 arbetsdagar. 

Du kan läsa mer om våra rutiner för reklamationer och klagomål.

Här kan du höra av dig till Kulturama när du har synpunkter eller klagomål på verksamheten.

Fyll i uppgifterna nedan

INFORMATION OM UPPGIFTSLÄMNAREN 
Efternamn
Förnamn
E-post
Mobiltelefon
Jag är
Hur vill du bli kontaktad?


  
ÄRENDET AVSER VERKSAMHET 
Skola och utbildning >
Kursverksamheten >
  
ÄRENDET GÄLLER 
Område ärendet gäller
Huvudorsak till synpunkt (gäller för kurser)
Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt
  
 
  
  

Det här händer på Kulturama

NYHET Maija Homjakova är finalist i P4 Nästa!

Publicerad: 16 jun 2017

NYHET Vi gratulerar våra elever som har antagits till högre opera- och musikutbildningar!

Publicerad: 22 maj 2017
dansgymnasiets-föreställning

NYHET Dansföreställningen "It all comes down to us" spelas 11 och 12 maj

Publicerad: 9 maj 2017
Lucy Wildheart - från dansgolvet till boxningsringen!

NYHET Lucy Wildheart - från dansgolvet till boxningsringen!

Publicerad: 9 maj 2017